zondag 27 april 2014

Mooie boekenplanken - Boomstam Takkenbos

Hier in huis (en in de schuur..en buiten..ja waar niet, onderhand ;-) ) liggen een aantal mooie takken, meegenomen tijdens onze wandelingen met de honden, of na het snoeien van bomen (in de buurt).
De textuur, de vorm...ik vind ze alleen al prachtig om naar te kijken..

ook vind ik het fijn om de natuur naar binnen te halen...het verbind met met Moeder Natuur..
En dat zie je overal terug in huis; stenen, schapenvachten (gevilt met de hand, zonder velletje) maar ook een gevonden klein vogelnestje, mooie takjes, botjes van dieren, schedels, en in de keuken hangen gedrooge kruiden. En natuurlijk de heerlijke houtkachel.

Alweer heel wat jaartjes terug hing ik voor de grap zo'n tak voor het raam, met de kerst, leuke dennenappels er aan, een zelfgemaakt kaboutertje van wol..verder niets.

Maar nu je die takken overal ziet (voor de ramen van huizen bedoel ik dan) wordt het tijd om maar weer wat anders te verzinnen (ja, ik blijf opstandig).
Mooie boekenplanken - Boomstam Takkenbos
Op internet zie je regelmatig leuke ideeën, beetje crea met natuurlijke materialen!
Ik voel een kapstok haakje aan komen, en ook de plankdragers vind ik wel erg mooi!

Ohhh mooi hoor, dat is toch 10x leuker dan zo'n mdf ding van de meubelwinkel?
Wordt vast erg mooi!
Ik zag laatst ergens een kapstok, van een (bijna) complete berkenboom...
echt vanaf de grond tot aan het plafond, met kleine zijtakken..
zo mooi, ik was op slag verliefd.
Hier is ook veel van buiten binnen, kan het nooit laten, er beland altijd wel wat in mijn zakken..

Labels:

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage