zaterdag 26 april 2014

Op zoek naar een naam - Update Dierenpension Hommeles

Op zoek naar een naam
Deze keer even geen huisjes. Straks ga ik er nog een paar maken omdat ik bijna bij ben met de Coeur de Famille Deux (zie dit logje) iets naar beneden scrollen. Vol goede moed aan dit project begonnen en zoals het logje al beschrijft ik geef er een andere draai aan. Echter het bleef maar bij dit ene blok. Wat voor mij betekend, dat dit het toch niet zou worden. Tussen het huizen bouwen door steeds maar denken hoe het dan wel moet worden. Daarbij kwam ook nog, dat deze quilt uiteindelijk te groot ging worden en dus in de kast zou belanden vanwege ruimte gebrek. Genoeg redenen om maar niet verder te gaan. Jammer want de stofjes zijn te mooi om maar te laten liggen. Omdat de huisjes even een rustmoment nodig hadden, ben ik begonnen met het verkleinen van het patroon. Wat ook weer betekend zoeken naar andere stitchery patroontjes en ook die weer zo verkleinen dat ze in het blok passen. Dit is tot nu toe gelukt.
De afgelopen week heb ik vijf blokken gemaakt waarvan ik nog twee blokken moet bewerken met een stitcherietje. Dit is iets voor de verloren uurtjes en niet zo heel veel werk.

Coeur de Famille Deux
Nu moet ik nog een andere naam zien te vinden. De vertaling van deze quilt weet ik niet maar volgens mij heeft dit met harten te maken en aangezien er geen hart te zien is, moet het iets anders worden. Maar wat???? Nog even over denken.

Dierenpension Hommeles

En weer is het gelukt om zeven huisjes af te krijgen. De komende dagen ga ik even iets anders doen dan huisjes dus het is niet gezegd dat er volgende week weer zeven klaar zijn. We zullen zien wat het wordt maar dit zijn ze.
Dierenpension Hommeles
Huisjes6In totaal zit ik nu op 57 huisjes, 1 grote en een dierenwinkel. Wanneer je alles zo in het echt bij elkaar ziet is het een leuk geheel aan het worden.

Verder is er de afgelopen week weinig gebeurd hier maar vooral heel weinig gezegd de stem komt nu met vlagen een beetje terug. Meer zo’n overslaande stem, is ook niks. Nog maar even geduld hebben meer kan ik er ook niet aan doen.Dus weinig te melden en weinig beleefd. Hopelijk gaat het volgende week een stuk beter.

Labels:

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage