zaterdag 26 april 2014

Naaimachine, Huisjes en Zwolle

Vandaag moest er toch weer een inhaalslag aan te pas komen om zeven huisjes te kunnen laten zien. Deze keer vond het het helemaal niet erg ik zat namelijk fluitend achter mijn nieuwe aanwinst. Zoals ik al in een eerder logje liet weten, had ik steeds maar ruzie met mijn oude naaimachine. Na wat rondkijken en wat meningen van jullie is er afgelopen vrijdag een nieuwe machine in huis gekomen. Een Husqvarna Viking is het geworden en ik ben er helemaal blij meer. Ongelofelijk wat een groot verschil met mijn andere machine. Ik weet nog lang niet alles van dit stukje techniek maar dat komt vanzelf. Hier maar een fotootje.
Naaimachine
Gisterenavond het eerste huisje met deze machine gemaakt en dat smaakte naar meer. Dus vandaag nog drie gemaakt en zo kwam ik dus toch weer aan de zeven huisjes voor deze week.
Huisjes en Zwolle
Gisteren zijn Inge en ik naar de Handwerkbeurs in Zwolle geweest waar het ontzettend druk was. Wat zijn er toch veel vrouwkes die handwerken. Ondanks een opkomende verkoudheid (een virus wat op mijn stembanden is gaan zitten)was het kei gezellig
Huisjes en Zwolle
Zoals jullie kunnen zien waren Dorry en Dorien lekker bezig in hun kraam. En de quilt van Supergoof was ook te bewonderen. Wat zijn ze toch leuk die vingerhoedjes.
Zo ik stop er mee. Nog even mijn huisjesblog bijwerken en dan weer snel drinken om de stem te smeren. Tjeetje zeg lang geleden dat ik geen of nauwelijks geluid kon produceren. Het piept en kraakt aan alle kanten. En Puck die vind het heerlijk rustig zo’n zwijgzaam vrouwtje.

Labels:

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage