zaterdag 26 april 2014

Dierenpension Hommeles

We zijn weer een paar dagen verder en er zijn weer zeven huisjes bijgekomen. Dus ook hier geen vorstverlet. Gewoon doorbouwen en we zien wel of het beton tegen de vorst is bestand. hahaha
Dierenpension Hommeles1
Huisjes3Het laatste huisje is echt een winterhuisje. Dit natuurlijk vanwege de sneeuw die er buiten ligt
En zoals jullie kunnen is vrijwel alles toegestaan in pension Hommeles er mogen zelfs sneeuwpoppen op het dak.

Vandaag worden er geen huisjes meer gebouwd want het laatste huisje ging steeds fout. Voor mij een teken om even niets te doen. Morgen een rust dag omdat Internet gaat veranderen van ADSL naar Glasvezel. Ben benieuwd of dit probleemloos zal verlopen. Zo nee dan heb ik alleen mijn mobiel nog tot mijn beschikking. Maar ik ga er van uit dat het wel goed komt.
Nu nog even mijn huisjesblog bijwerken.

Heb net op mijn huisjesblog een update gezet. De meeste van jullie lezen hier dus hier ook maar even een kort berichtje.
Dierenpension Hommeles heeft inmiddels 29 kleine huisjes, het grote huis en een Dierenwinkel. Het is nu al een heel leuk geheel aan het worden
Dierenpension Hommeles2
Gisterenavond had ik nog maar 2 huisjes af. De afgelopen week een klein dippie of te wel toch maar vorstverlet.Vanmorgen dacht ik “het moet nu maar eens afgelopen zijn met dat dippie gedoe”. Hup aan de slag en ja hoor hoor de achterstand is bijgewerkt. En dit nog wel met een half werkende naaimachine. Keer op keer heb ik ruzie met dat ding. Hier zijn ze dan mijn 7 huisjes.
Dierenpension Hommeles3
Huisjes4Heb toch maar besloten om eens te gaan kijken naar een andere naaimachine. Nu heb ik gehoord dat Janome nogal goed staat aangeschreven. Ze geven ook 5 jaar garantie dus dan moet het toch wel goed zijn. Wie heeft ervaring met dit merk?
Ik wil wel een goede maar niet zo’n hele dure machine.

In totaal zijn er de afgelopen week 8 pensionnetjes bij gemaakt. Het geheel staat nu op 21 kleine pensionnetjes en het grote huis.
Dierenpension Hommeles4
Huisjes2Wil je meer lezen over dit huisjesproject kijk dan even op mijn huisjesblog. Hier kan je al zien hoe gezellig de dieren het hebben. Er komt nog veel meer maar dat komt later. Er moet tenslotte nog iets te schrijven blijven.

Labels: ,

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage